Kontakt: Eva Nisser
Värmdögatan 1
Gustavsberg,
Sweden

Välkommen till Intercitymöte med frukost fredagen den 20 oktober, kl.07.15 – 08.30

Alla klubbens medlemmar och vänner är välkomna till ett så kallat Intercitymöte, det vill säga ett gemensamt möte för flera Rotaryklubbars medlemmar och vänner. Värd för mötet är Värmdö Skärgård Rotaryklubb. Mötet äger rum på Kyrkettan, Gustavsbergs-Ingarö församling, Värmdögatan 1, Gustavsberg.

Anledningen till Intercitymötet är att vårt distrikt får besök från Kanada. Valarie K Wafer kommer till Sverige som representant för Rotarys världspresident Gordon R. McInally. Hon kommer att tala om DEI - Diversity, Equity and Inclusion och ge oss en inblick i Rotary International.

Anmäl deltagande på https://varmdo-skargard.rotary2370.se/Event/ri-director-valerie-bes%C3%B6ker-v%C3%A4rmd%C3%B6-sk%C3%A4rg%C3%A5rd-rk senast onsdagen den 17 oktober

Vi börjar med att hämta frukost som vi äter i möteslokalen. Presidenten startar mötet ca 07:45. Frukost och föredrag kostar 100 kr och betalas på plats med swish.

Nacka Rotaryklubb har inte något lunchmöte denna fredag - det ersätts med Intercitymötet!